In cea mai recenta versiune SOLIS, se pot sterge nir-uri deja emise, doar daca nici unul din produsele adaugate pe stoc nu a fost facturat.
In veriunea anterioara, era permisa doar stergerea nir-urilor neemise.
In cea mai recenta versiune SOLIS, se pot sterge nir-uri deja emise, doar daca nici unul din produsele adaugate pe stoc nu a fost facturat.
In veriunea anterioara, era permisa doar stergerea nir-urilor neemise.
Persoanele de contact se pot grupa acum pe diverse criterii, in oricate grupuri.
O persoana de contact poate sa faca parte din mai multe grupuri, dupa modelul gruparii clientilor (de exemplu: Contacte targuri, functii executive, etc.).
La fel ca si in cazul grupurilor de clienti, SOLIS permite acum trimiterea de comunicari automate catre persoanele care fac parte dintr-un anumit grup.
In versiunea anterioara, persoanele de contact aferente clientilor erau alocate automat grupurilor din care fac parte clientii. Ca observatie legata de comunicarile automate, atat clientii cat si fiecare persoana de contact aveau optiunea de a primi sau nu comunicari electronice pe adresa inregistrata, putandu-se astfel stabili daca se vor trimite mesaje doar pe adresele generale de email, sau si pe cele personale.
Zi de zi, primesti de la SOLIS cele mai importante evenimente de urmarit:
Candidatul ideal:
Descrierea postului:
Descrierea firmei:
Pe baza platformei proprii ERP/CRM SOLIS, Nemesis IT ofera solutii la cheie pentru firme cu specific de import si distributie. Suntem orientati pe calitate mai mult decat pe cantitate.
Clientii pot fi accesati de reprezentantii de vanzari pe baza unor roluri zonale, unor roluri generale sau pe baza portofoliului propriu.
De exemplu, unui utilizator i se poate permite accesul la clientii dintr-o anumita zona, pentru anumite operatii, la toti clientii sau doar la clientii care ii sunt alocati. Pot exista astfel mai multe niveluri de acces la agenda de clienti, specifice fiecarui rol jucat de utilizatorii sistemului.
Cea mai recenta versiune Solis este multilingva, permitand selectarea limbii aplicatiei la autentificare. Solis este disponibil in limbile romana, engleza si franceza si se poate opta pentru una sau doua dintre variante.
Odata cu integrarea cu sistemul Solis, Solis-Shop a devenit un real atu pentru distribuitorii de echipamente.
Cu functionalitati speciale si un sistem back-office bine organizat, Solis-Shop a fost deja ales ca solutie de promovare online de mai multe firme, printre care si vechi utilizatori Solis.
Solis-Shop a devenit astfel mai mult decat un magazin online, putand reprezenta un sistem unitar pentru preluarea comenzilor resellerilor sau a diverselor comenzilor periodice.
Aveti acum posibilitatea de a edita rapid denumirea si descrierea produselor care apar intr-o oferta, fara a influenta informatiile de catalog.
In cazul in care doriti ca pe oferta dvs. sa apara alta denumire/descriere decat cea din catalogul general, puteti edita pe loc produsul respectiv. Modificarile vor fi preluate doar in documentul curent.
In noua versiune Solis, editarea listelor de produse din comenzi si contracte este mai rapida. Recalcularea unei modificari se face acum direct la apasarea butonului “Salveaza”. Dupa salvarea modificarilor, pagina curenta ramane aceeasi, pentru a permite astfel continuarea cu alte eventuale modificari.
Daca pana in prezent, clasificarea contactelor se putea face pe baza domeniului de activitate, a clasei si a grupului, acum aveti posibilitatea de a clasifica inregistrarile din agenda si in functie de tip (client, reseller, persoana fizica, furnizor).
Functionalitatea este folosita in integrarea cu Solis-Shop si confera clientilor mai multe niveluri de drepturi de acces in magazinul online.