SOLIS Agenda, modulul CRM adaptat nevoilor dvs. de comunicare si informare, va permite accesul in timp real la toate datele privind:
- clientii actuali si potentiali cu detalii complete, incluzand: date de contact(telefon, adresa, email, web), categoria client, contul bancar, codul fiscal, reprezentantul de vanzari asociat, observatii generale cu privire la client.
- persoanele de contact: nume, functie, specific relatie, date de contact (telefon, fax, e-mail, adresa), observatii.
- agentii si reprezentantii de vanzari: clientii asociati fiecaruia, vizitele facute si rezultatele acestora
- planificarea si urmarirea vizitelor: cautarea vizitelor pe diverse criterii (client, agent, scop, data inceput/sfarsit, persoana contactata, reminder), planificarea in avans a vizitelor, notificari asupra vizitelor planificate.
SOLIS Agenda va ofera functionalitatile necesare pentru realizarea campaniilor de marketing, permitand generarea de documente personalizate, faxuri, email-uri sau scrisori pentru clientii dvs.
Prin intermediul SOLIS Agenda puteti consulta rapid situatia la zi a clientilor, cu toate documentele emise, incluzand: oferte trimise, comenzi, contracte, situatia platilor sau activitatea de service.