Implementare Diamedix

Diamedix Diagnostica este distribuitor de aparatura, reactivi si consumabile pentru medicina si
agricultura, cu o activitate de service si intretinere de echipamente
extinsa.

Intr-o perioada de dezvoltare rapida, s-a resimtit nevoia unui cadru de
lucru unic, care sa asigure suportul necesar desfasurarii activitatii.
Cu SOLIS, echipa doreste sa monitorizeze in primul rand desfasurarea
contractelor de servicii, intretinere si reparatii de echipamente.

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Urmarirea colectarilor

Noua optiune de urmarire a contractelor este extrem de utila companiilor specializate in colectarea si transportul deseurilor speciale. Conform legii, deseurile medicale sau periculoase rezultate in clinici sau laboratoare pot fi ridicate si transportate la procesatori numai de personal autorizat.

Unul dintre utilizatorii SOLIS a solicitat dezvoltarea unor optiuni de urmarire a acestui tip de activitate. Astfel, in modulul Contracte a aparut o sectiune dedicata colectarilor.

Pentru fiecare contract se poate seta:

  • soferul responsabil de clientul respectiv
  • orarul clientului
  • tipul colectarii
  • prima si a doua zi de colectare

Colectarile pot fi:

  • zilnice
  • de 2 ori pe saptamana
  • de 3 ori pe saptamana
  • de 2 ori pe luna
  • o data pe luna

Zilele colectarilor se deduc din prima si a doua zi de colectare, setate anterior.

SOLIS genereaza automat lista cu toate colectarile unui contract, pe baza paramatrilor setati. Se pot sterge colectari stabilite si se pot adauga colectari noi.

Pentru fiecare colectare, SOLIS genereaza un document specific ce atesta faptul ca s-a efectuat ridicarea deseurilor, conform contractului.

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

ISO cu SOLIS

Implementarea unui sistem de management al calitatii reprezinta o solutie pentru imbunatatirea performantelor si competitivitatii unei companii. O astfel de certificare implica asimilarea si aplicarea cu succes a unui set de principii de management al calitatii in administrarea unei afaceri.

Pentru a realiza acest lucru aveti nevoie de instrumente specifice, dezvoltate tocmai in acest scop. SOLIS poate oferi un cadru general de desfasurare a activitatii in compania dumneavoastra, asigurand fluiditatea informatiei  si functionalitatile necesare aplicarii corecte a principiilor de management al calitatii.

Sistemul este construit in jurul clientului, permitand pe de o parte urmarirea evolutiei relatiei cu un anumit client, si pe de alta parte efectuarea in timp real de sinteze de informatie si rapoarte prin care se pot urmari tendintele clientilor si activitatea generala.

De asemenea, SOLIS faciliteaza coordonarea activitatii in mod sistematic si transparent, prin structura web-based si rolurile acordate utilizatorilor. In acelasi mod se poate urmari activitatea utilizatorilor sistemului, de la vizitele efectuate, ofertele emise, la contractele semnate sau comenzile livrate.

SOLIS este dezvoltat unitar, actiunile fiind corelate si ordonate logic, astfel incat nu pot exista lacune de informatie sau informatii gresite in baza de date. Sistemul genereaza toate documentele interne si externe specifice activitatii de import si distributie.

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Confirmari de comanda

Intr-un cadru mult mai flexibil, noile confirmari de comanda:

  • sunt generate automat de SOLIS odata cu inregistrarea comenzii
  • permit o formatare avansata a zonelor de text liber (antet, conditii de livrare, conditii de plata, garantie, certificari, service)
  • detaliaza atat preturile de pornire, cat si discounturile oferite
Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Facturi cu serii diferite

Am adaugat posibilitatea gestionarii mai multor serii de facturi pentru a raspunde nevoii clientilor care doresc sa emita facturi cu serii diferite la sedii diferite.

Astfel, in functie de locatia utilizatorului, SOLIS utilizeaza serii diferite pentru facturile emise.

In plus, daca se doreste, SOLIS introduce automat CNP-ul utilizatorului curent in factura, pentru a simplifica emiterea acestora.

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Calendarul Vizual

In ultima versiune SOLIS, am implementat un instrument pe cat de util, pe atat de usor de folosit: un calendar vizual
cu ajutorul caruia va puteti organiza vizitele la clienti.

Calendarul poate fi accesat in cadrul modulelor care permit inregistrarea
vizitelor – Agenda Clienti si Service si afiseaza separat cele doua tipuri de evenimente.

Fiecare eveniment care apare in calendar are o legatura directa la baza
de date SOLIS, unde aveti acces la detaliile complete ale acestuia, iar orice modificare efectuata in sistem este preluata automat si in calendar.

Puteti consulta evenimentele zilei in curs, ale unei saptamani sau ale unei luni, precum si istoricul vizitelor.

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Documente atasate

Pentru a raspunde cazurilor exceptionale care necesita un document special in completarea ofertei comerciale, am implementat o noua functionalitate care permite adaugarea in baza de date a anumitor documente generate extern, la fiecare oferta inregistrata.

Stim ca uneori ofertele comerciale trebuie sa indeplineasca criterii diferite de cele adoptate de firma la nivel general sau ca acestea pot fi insotite de documente de specialiatate cu privire la produse. 

Cu SOLIS puteti gestiona si documentele generate extern, inregistrandu-le in baza de date.

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Urmarirea marfii

Pentru o imagine clara a disponibilitatilor de marfa ale firmei, am implementat o functionalitate suplimentara in structura SOLIS: urmarirea datei de livrare a comenzilor externe.
Astfel, la inregistrarea unei comenzi catre furnizor, se poate adauga in baza de date si “data livrarii”, data estimata a sosirii marfii.
Acest lucru face ca in detaliile de stoc, pentru fiecare produs, sa fie afisate si cantitatile care au fost deja comandate la furnizor, data fiecarei comenzi, respectiv data estimata a livrarii fiecarui lot.

Pentru  fiecare produs, pagina de detalii stoc va ofera informatii despre:

  • stocul disponibil
  • comenzi in procesare (client, cantitate, comanda)
  • rezervari (client, cantitate)
  • stoc procese verbale (client, cantitate)
  • situatia stocului pe depozite (depozit, cantitate)
  • stocul global (total)
  • produsele deja comandate la furnizor (cantitatea comandata, data comenzii, data sosirii).

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Implementare Tedeco

Tehno Dental Service Aparatura Stomatologica SRL este furnizor de aparatura, materiale si accesorii medicale insa ofera in acelasi timp servicii si solutii pentru managementul deseurilor medicale.
Echipa a ales SOLIS pentru urmarirea ambelor ramuri de activitate, considerand sistemul nostru cel mai potrivit cadru de lucru.

Principalele avantaje SOLIS sunt gradul de flexibilitate si multitudinea de posibilitati de personalizare. In cazul Tehno Dental Service, modulul CRM a fost imbogatit cu functionalitati specifice serviciilor oferite, ajungandu-se astfel la o forma care raspunde tuturor cerintelor firmei.

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Noi implementari

Trei noi implementari in luna mai: SOLIS va fi folosit drept cadru de lucru de late trei echipe de vanzari.

Cu acelasi profil general – distribuitori de echipamente si aparatura, insa cu trasaturi specifice destul de diferite, cei trei noi utilizatori au regasit in SOLIS solutii pentru eficientizarea activitatii fiecaruia dintre ei.

Sartorom este furnizor de aparatura pentru controlul calitatii in industrie, cercetare si agricultura, avand un portofoliu larg de produse, in timp ce Spectromas activeaza in domeniul comercializarii, instalarii, modernizarii de instrumentatie de masura pentru aplicatii industriale, iar Praxis Medica este
un important furnizor de produse medicale din zona Moldova.

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu