Activitatea de vanzare
Cu SOLIS puteti urmari activitatea de vanzare pana la cele mai mici detalii. Pas cu pas, sistemul va asigura suportul necesar fiecarei etape de dezvoltare a relatiilor cu clientii si partenerii.
Automatizarea informatiilor de baza:
- importati automat agenda de clienti pe care o aveti
- importati cataloagele de produse
- stabiliti coeficientii de pret
- an de an, actualizati preturile din fisiere excel
Automatizarea proceselor de vanzare:
- preluati automat datele despre clienti, produse si preturi in oferte
- preluati datele din oferte in comenzi
- preluati datele din comenzi in contracte
- transformati comanda in comanda catre furnizor
- gasiti in orice moment toate livrarile de facut
- facturati automat cantitatile si preturile corecte
- descarcati imediat documentele necesare livrarii
- transmiteti notificari de instalare departamentului de service
- completati istoricul clientului cu fiecare noua operatiune
- generati rapoarte complete, in timp real
Centrale digitale
Solis poate fi integrat cu un sistem de centrale digitale, pentru a putea apela clientii si persoanele de contact direct din aplicatie. In cazul in care se opteaza pentru acest tip de implementare, se pot inregistra convorbirile si realiza statistici si rapoarte privind activitatea telefonica.