Implementare
Perioada de implementare – de la achizitionarea sistemului si pana la folosirea in productie – este foarte scurta, datorita metodologiilor folosite si a interfetei prietenoase a sistemului. Acest lucru are ca efect recuperarea rapida a investitiei, rezultate in urma utilizarii sistemului.
In cadrul implementarii oferim consultanta pentru achizitia de echipamente hardware si realizam personalizarea si configurarea SOLIS conform cerintelor.
Import de date
Pentru scurtarea perioadei de implemntare oferim serviciul de import de date (clienti, produse), astfel utilizarea sistemului in productie este imediata si sunt evitate erorile umane la introducerea datelor.
Instruire
Acest serviciu gratuit ajuta la exploatarea optima a sistemului SOLIS. Asiguram instruirea personalului la sediul clientilor.
Suport si asistenta tehnica
Reprezinta serviciile de suport in vederea rezolvarii rapide a incidentelor aparute pe parcursul exploatarii sistemelor produse de Nemesis IT.
Actualizari
Nemesis IT ofera clientilor gratuit, pe baza contractului de suport, ultima versiune SOLIS, imbogatita permanent cu noi functionalitati.
Dezvoltari suplimentare
La cerere, se pot adauga noi functionalitati si noi module, specifice activitatii clientilor nostri.
Integrare cu alte sisteme informatice
Solis este integrabil cu alte sisteme informatice si cu majoritatea softurilor de contabilitate ce poseda o baza de date relationala. Oferim suport si implementare pentru import si export initial si periodic de date, precum si pentru operatiuni de import/export in timp real a datelor (clienti, produse, comenzi, facturi, stocuri etc.).